FORUM Forum

Forum

S
SomeoneElse 05/03/2008 13:12

Lustrumfeest NSU @ Club Monza - 2 april 2008

Beste Arenauten,

2 april 2008: Vanaf 22:00 uur opent Club Monza (www.clubmonza.nl) haar deuren voor NSU en al haar vrienden! Het belooft het grootste NSV feest ooit te worden, er is plek voor 800 man!! De muziek zal een mix worden van stijlvolle clubmuziek en studentikoze feestnummers, voor ieder wat wils.

Kaarten zijn 4 euro in de voorverkoop, 5 euro aan de deur. Wegens verwachtte drukte is het aan te raden om kaarten in de voorverkoop te kopen. Op deze manier voorkom je buiten wachten in de kou en kun je je na aankomst direct in de feestvreugde storten! Kaarten bestel je op www.nsu-lustrum.nl

Voor álle relevante info over dit feest en andere Lustrumactiviteiten bij NSU, kun je ook terecht op www.nsu-lustrum.nl!

In de hoop vele vele Arenauten te mogen ontmoeten op 2 april, groet ik u,

Else Weenk

Namens de Derde Lustrumcommissie der N.S.U.

(flyer volgt later.. )

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

U
UBmeister 05/03/2008 18:19
Monza, hoeft niet zuur te zijn opzich. Wie weet een tweede jagersfeest dit jaar Heeren? Datum is ook niet verkeerd, ik ben erbij.

Heeft iemand nog meer hengels te leen?

G
GDcdP 10/03/2008 17:05
Het grootste NSV-feest ooit in een zaal waar maar 800 man in kan? Wij hoeven niet enorm ver terug in de tijd te gaan om te kunnen concluderen dat bovenstaand meisje maar wat aan het zwetsen is.

Typisch.

S
SomeoneElse 11/03/2008 17:04
Ach, zwetsen.. Op ons feest gaan ook daadwerkelijk 800 man komen, en ik geloof niet dat er op dat feest niet enorm ver terug in de tijd zoveel mensen waren.. Maargoed, maakt verder niet uit. Anders is het niet het grootste, maar één van de grootste NSVfeesten ooit!

S
SomeoneElse 11/03/2008 17:05

Klik voor een vergroting

Met vriendelijke groet,

Else Weenk
Namens de Derde Lustrumcommissie der N.S.U.

S
SomeoneElse 12/03/2008 14:36

Klik voor een vergroting

W
Wim Elles 13/03/2008 11:19
Het was wel het grootste feestje! En er waren meer dan 800 man!

H
Heerschi 14/03/2008 08:12
Tja, van iemand met slechts 15 speelse jaren ervaring kan je ook niet alles verwachten.. Met een beetje pech maken we het volgende lustrum nog mee en dan komt waarschijnlijk alles goed!

H
Heersbaas 14/03/2008 14:00
Ik moet zeggen dat ik het wel erg interessant vind om te zien dat een vrouw langs komt op een forum van een mannendispuut en daar een wedstrijdje aangaat wie de langste heeft.. Misschien kunnen we gewoon concluderen dat het een feit is dat tot nu toe de rijen bij offcorso onder het gezag van dhr. Douma het langst waren en moeilijke teksten over of er dan wel niet 800 man in club monza passen achterwege laten.

Overigens.. Ich bin dabei!

O
Ouwe Vos 15/03/2008 18:28
Ik word er altijd een beetje narrig van als te lang niet besnuffelde vrouwtjes uit weet ik niet welk voor kerelschaars oord ons forum komen vervuilen en ons daarbij ook nog eens aanspreken met Arenauten i.p.v. Areanauten. Vies en slordig dus. Mijne mooi Heeren Sjaarzi en Twaarzi, regel dat!

S
SomeoneElse 02/04/2008 19:57
Ondanks al jullie fijne opmerkingen, zijn jullie uiteraard nog van harte welkom vanavond! Ik hoop vele AreAnauten te mogen ontmoeten vanavond!

H
hijg 07/04/2008 14:13
Hmm op Else zou ik wel een triathlontje kunnen.

H
Harmen Siezen 09/04/2008 19:51
hijg... Volgens mij is dat icoontje achter jouw dramatische tekst een voorbeeld van jouw weekend outfit?!

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |