FORUM Forum

Forum

P
Pim van Vliet 07/04/2008 10:06

Conservatief denken

Arena,

Onderstaande uitnodiging kreeg ik van de Edmund Burke stichting.

In de zomer van 2001 heb ik een dergelijke training gedaan in de bossen bij Maasbergen. Erg leerzaam en nuttig voor hen die '... en wij regeren straks het land' serieus willen nemen. Een aanrader dus.

met Areanautelijke groet,

Pim van Vliet

----

Geachte donateurs en sympathisanten,

In samenwerking met onze Spaanse zusterorganisatie Fundación Burke, het Amerikaanse Intercollegiate Studies Institute (www.isi.org) en het Center for European Renewal, organiseert de Edmund Burke Stichting deze zomer voor het eerst een internationale zomerschool voor Europese en Amerikaanse studenten. De zomerschool wordt gehouden van maandag 7 juli tot en met vrijdag 11 juli in Madrid met als thema: The West: A Legacy of Freedom.

Tot de docenten behoren Mark Henrie (ISI), Andreas Kinneging (EBS), Pablo Nuevo (Fundacion Burke) en anderen. Het programma is in het Engels. Naast lezingen en seminars staan ook diverse culturele activiteiten in Madrid op het programma. Deelnemers dragen zelf hun reiskosten naar Madrid plus een eigen bijdrage van 100 euro.

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor Nederlandse studenten, die zich aan kunnen melden door hun CV en een motivering (beide in het Engels) voor 1 mei te sturen naar: info@burkestichting.nl. Het programma staat open voor promovendi en studenten.

Deze zomerschool staat los van de jaarlijkse EBS-zomerschool. Die wordt dit jaar in de laatste week van augustus gehouden.

Met vriendelijke groet,

Edmund Burke Stichting

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

H
Harmen Siezen 10/04/2008 20:17
Goed te combineren met het zeilweekend bij Anja me dunkt...

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |