FORUM Forum

Forum

D
de schatbewaarder 13/06/2008 13:18

lang leve het forum

Waarde leden,

Hierbij ga ik een poging doen om terug te keren naar de tijd, dat het forum nogal bruut was, de tijd dat sjaarzen nog niet het lef hadden om zich hier te uiten, en dat er alleen goede teksten te vinden waren op het oudste forum dat NSV rijk is.

Deze tijd werd gekenmerkd door het wisselen van wijsheid, iets waar wij als Areanauten nogal goed in zijn. Hier werd ook ons aller forum voor gebruikt. Een medium dat openstaat voor iedereen die geintereseerd is in de wondere wereld van Arena. Helaas is deze tijd vervlogen, en wij hebben niks gedaan om het tij te keren. Daarom nu aan u allen de oproep: Gebruik het forum om u wijsheid te wisselen. Laten we elkaar opbouwen en elkaar leren hoe je iets goed kan verwoorden. Laten hierbij niet alleen denken aan P.A.T.I.O. maar ook aan ons aller forum.

Ik wil dus weer teksten zien, en niet zomaar teksten, deze teksten moeten zich onderscheiden door hun Areanautelijke inhoud!!!

MAG

Bac

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

O
Oudheid 14/06/2008 18:04
Het forum in de oudheid

https://onyx.plexus.leidenuniv.nl/forum/viewtopic.php?f=20&t=762&st=0&sk=t&sd=a&sid=da8d9f6796c50c9a54700f5b067b0fb9[url][/url]

D
de schatbewaarder 16/06/2008 16:59
Heeren dit bedoel ik nou,

Er word nu gereageerd zonder dat er een inhoudelijk tekst bij komt, en dat is nog niet het ergste. De link werkt niet, en als je hem kopieert en plakt, dan gebeurt er nog steeds niks.
Dit wil ik dus niet meer zien. Ik wil alleen zaken op het forum zien met Areanautelijke inhoud

MAG

D
de schatbewaarder 16/06/2008 17:08
Excuses voor het afkraken van je link,
Omdat het een niet beveiligde site is, kon ik het in eerste instantie niet openen.
Echter ik blijf bij mijn standpunt als ik de teksten daar lees. Ik moet idd ook behoorlijk lachen als ik zie hoe andere verenigingen in de oudheid met ons aller dispuut omgingen, maar ons dispuut is in dat opzicht veranderd. En de andere verenigingen zullen niet meer voor ons vrezen zoals dat vroeger was. Deze teksten dateren uit 2004 en in tussen tijd is er een behoorlijk frisse wind door het dispuut gekomen. Heeren neem geen voorbeeld aan deze teksten. Lees ze echter wel en trek er de juiste conclusies uit!!!!!!!!!!!!!!!

MAG

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |