FORUM Forum

Forum

C
Castus 19/11/2004 14:02

Castus website

Check de Castus-website (ook voor aanmelding voor onze immer groeiende fanclub):

www.lysbert.gp-solutions.nl

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

C
Castus 19/11/2004 17:47
Omdat we jullie zulke aardige knullen vinden mogen jullie lezen wat we over jullie denken:

[url=www.quicktopic.com/28/H/suWUpBgaihmN]www.quicktopic.com/28/H/suWUpBgaihmN[/url] Nieuwe forum.

[url=www.quicktopic.com/27/H/dSQh8qc9HsawU]www.quicktopic.com/27/H/dSQh8qc9HsawU[/url] Oud forum.

geniet ervan..

Gerestein vond de tekst:"Waarde Castusdames,

Vanaf heden is 't mogelijk! Op dit forum, wat alleen toegangelijk is voor ONS kunnen wij onze gedachtengangen deponeren, voorbereidingen smaden, onze diepste gevoelens uiten.. Leef je erop uit zou ik zeggen!

Puur genieten,

Gegroet,

Praeses der Castus"

erg sterk

W
Webmaster 19/11/2004 18:02
Volgens mij ging het niet helemaal goed met de links dames,

http://www.quicktopic.com/28/H/suWUpBgaihmN

http://www.quicktopic.com/27/H/dSQh8qc9HsawU

H
h.t. President 20/11/2004 20:23
Geachte leeden,

Houdt U allen het hoofd koel. Ik maan U tot de ons kenmerkende wijsheid. Jagen is prima, maar dan wel met een voorzichtige aanpak. Voor je het weet zit je weer in de sjeit. Als U advies nodig hebt van een jager in ruste met betrekking tot materiaal of methode, dan sta ik als immer voor U klaar. En wees ook voorzichtig met het verstrekken van chocolade aan wat voor groepen dan ook. Onthoudt de beruchte ouwbo: "elk pondje gaat door het mondje".

Arena, altijd zoo geweescht...

Met een licht bezorgde, maar nog immer Areanautelijke groet,

Uw h.t. President

B
Benjamin 21/11/2004 17:19
Mijne Heeren,

Houd allen het gastenboek van de meisjes in de gaten (wellicht een nieuwe post!), maar houd het hoofd koel. O, president, mijn president, u kent ons aller zonden en verleidingen.

[url]http://www.quickguestbook.com/default.asp?onderdeel=lees_gastenboek&UserID=44135[/url]

Met areanautelijke groet,

Uw Benjamin

G
Gerestein 21/11/2004 17:46
De rose staat koud en de wigwam is opgewarmd!

Driewerf b'vo voor het bestuur van het oudste dispuut van NSV!

Bvo Bvo Bvo!

Z
Zoutendijk 21/11/2004 18:46
stelletje boefjes uit de petoet

W
Wijck 21/11/2004 20:09
Ik lach me vinkentering!

Ik heb nog nooit zo veel gepost of flora en fauna als dit weekend. Het ene moment sta je die dozen (karton, nat of saai) van leiden van mooie teksten te voorzien. Vervolgens zit je op een groningse website en denk je; is dit de vrouwelijke equivalent van wat wij hier in rotterdam doen.

Maar zing met mij mee!

Eerste trap rechts, twee trappen omhoog,

Eerste trap rechts,

daar gaan we pilzen!!

Th.

R
R. 21/11/2004 22:15
U heeft volkomen gelijk van Wijk! het is absoluut een enerverend forumweekend geweest, waarin het uiterste van onze creatieve geesten is gevraagd.

Maar wij hebben niet versaagd, zoals wij dat nog nooit gedaan hebben.

Met Areanautelijke groet,

R.

M
Mac Lean 22/11/2004 12:40
Aaaah van wijck doet een oproep een trapje op te gaan. Ik bevind mij nu reeds vele maanden in de positie elke dag een trapje op te mogen doen, en ik kan u verzekeren: welk een voorrecht is dit!

Clubje trapje op is aan het ontstaan??

Groet vanuit het kraaiennest,

Michiel de Ruyter

V
van Wijck 22/11/2004 17:15
he gasten van de petoet,

Ik kom vanavond even met een clubgenootje wat doosjes verhuizen. Dat je het effe weet!

Ik denk trouwens dat ik as. zaterdagmiddag tijdens de NSR familiedag ga verhuizen, kan iedereen een doosje omhoog tillen. Zijn we lekker snel klaar.

Th.

C
Castus 23/11/2004 00:54
Beste mannen van Arena

Als eerste danken wij u hartelijk voor uw uitnodiging

Zoals u al heerlijk had kunnen lezen op ons forum was deze al wel bij ons aangekomen, helaas door onze toch redelijk bezette agenda’s deze iets wat late reactie.

Wij gaan graag op uw uitnodiging in, aangezien we toch wel enigszins wat kunnen leren.

Les een die wij geleerd hebben is dat ons forum dus toch iets wat minder geheim was dan dat wij zelf hadden ingeschat. Dus enige beveiligings lessen zouden wij zeker kunnen gebruiken.

Wij zouden het daarom ook zeker waarderen als jullie de url’s zouden kunnen verwijderen. Wij zouden het zeer jammer vinden als heel NSV land erachter zou komen, dat ons imago zeer overeenkomt met onze identiteit.

Ondanks deze iets wat vrouwelijke inschattingsfout hebben wel degelijk overeenkomsten, maar misschien door enige kortzichtigheid van jullie kant zijn deze niet opgemerkt. Ten eerste zijn wij ook de oudste en houden wij scheiding van sekse ook zeer hoog in aanzien. Meerdere overeenkomsten of verschillen zouden besproken kunnen worden onder het genot van een goed glas wijn.

Om ons wijsheid bij te brengen zult u wel zeer veel wegen moeten bewandelen aangezien chronische en structurele vrouwelijke naïviteit in ons karakter zit.

Ook zonder daterige praktijken blijven wij ons uitdossen om in uw jargon te spreken, dat is Castus eigen. Dus om tot overeenkomst te komen qua datum wensen wij toch wel enige weken voorbereidingstijd zodat wij een benodigde spa weekendje kunnen nuttigen.

Hoogachtend,

Castus

V
van Wijck 23/11/2004 16:32
ik dacht post wel even anoniem, maar dan was ik natuurlijk meteen ontmaskerd...

Wat ik zeggen wilde;

kunnen we niet een tropicana dagje doen met de dames van Castus?

(ach, een prikkelvrije omgeving zou me goed doen, gelukkig zie ik dat sommige bomen al hun bladeren al weer bijna verloren zijn, de winter is in aantocht en m'n winterslaap komt dichterbij...)

B
Bewust anoniem 23/11/2004 16:46
kunnen de dames onze torso's wel aan Van Wijck?

A
Areanaut 23/11/2004 17:18
Oelala, wat zouden den Groningsche Damensch hiervan zeggen?

Bekijk maar is den fraaien torso van de heer Van Wijck zelf bij de foto's:NSU3[/img]

Z
Zoutendijk 24/11/2004 12:03
ja, die torso van Van Wijck moet misschien toch wel afgeschermd worden voor de Castus dames, wellicht dat als we in het bubbelbadje zitten Van Wijck een klein surfpakje aan zou kunnen doen? het is maar een geste uiteraard...

Voor de andere Areanauten: begin nu vast met het epileren van de wat langere borstbeharing, dan heb je straks ook geen last van irritatie met al dat chloor!

dit ter bescherming van uw duurbetaalde bovenlichaampjes....

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 123
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |