FORUM Forum

Forum

R
Røs 06/12/2004 15:20

Los Zand

L.S.,

Misschien is het u allen ontgaan, maar er is een heuse Arena-band in ontwikkeling. Dit kan natuurlijk niet zonder uw steun.

Graag zou ik vernemen welke songs het goed doen bij de Areanauten, natuurlijk ook bij minder verlichte personen, zodat we een stampend repetoire kunnen opbouwen.

Zijn er nog muzikanten die nog een flink muzakje kunnen meedreunen? Meldt u dan aan!

Ik zie graag uw reacties tegemoet,

Met Areanautelijke Groet,

B.J.D. Rös

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Z
Zoutendijk 17/12/2004 19:52
even voor de duidelijkheid:

dit is mijn eerste post op dit topic.

bovendien wens ik niet het slachtoffer te worden van het gebrek aan creativiteit van een 2tal dispuutsgenoten. (stelletje paupers in huize van Citter)

met Areanautelijke groet,

T
Thom van Wijk 23/12/2004 03:06
Hai Aureanauten (waarom maken we geen Arenauten van of Araenauten? Goed ik weet het, taalgevoel is hier in Rotterdam helaas niet al te best ontwikkeld.),

Maar als we het dan toch over muziek hebben, dan lijkt me een toontje lager zingen helemaal niet verkeerd voor Arena. Zeker sinds vannacht.

Ik meen het echt jongens! Serieus!

Groetjes, Thom van Wijk

J
Jasper van der Schoot 23/12/2004 03:57
Arena,

Ik vind de suggesties van Thom uitstekend. Wat mij betreft noemen we onszelf vanaf nu arenauten. De term areneanauten lijkt leuk, maar wel beschouwd breek je er toch alleen maar je tong over.

Verder moeten we inderdaad maar een beetje oppassen met ons corporale imago, want zo'n vage, helaas desondanks uitstekend ten uitvoer gebrachte, ontvoering als die van vannacht, moeten we hier niet vaker hebben. We zijn, sorry dat ik het moet zeggen, afgegaan als een gieter.

Maar wat lul ik nu hier op dit topic, jullie horen nog via de mail van mij.

Groet, Jasper van der Schoot

S
Stroper 314 23/12/2004 08:31
'hai' thom, sinds wanneer doe jij de groetjes aan je vriendjes?

H
h.t. President 23/12/2004 08:59
Geachte Areanauten,

Laat ik bevestigen wat U natuurlijk allang wist: bovenstaande post die ondertekend is met Jasper van der Schoot is evenmin afkomstig van mijn hand als de post die ondertekend is met Thom van Wijk van Thom. U leidde het alang af aan het schrale taalgebruik en de belachelijke voorstellen, maar ik hecht er toch aan een en ander te bevestigen.

Feit is echter dat dhr. Van Wijck gisteren onder valse voorwendselen is meegenomen en een ritje heeft gemaakt met een groepje jongetjes. Deze kereltjes zijn zo idolaat van Arena dat ze niet meer genoeg hadden aan de foto's op ons forum alleen, nee ze wilde live een stukje rijden met een Areanaut. Daarnaast wilden ze zelf ook foto's van hem maken. Zoals ik U al zij, de foto's op deze site alleen zijn hen niet genoeg. Het vertedert me wel. Daarna hebben ze dhr. Van Wijck weer netjes afgezet in de buurt van een station, waardoor dhr. Van Wijck na een prettige avondwandeling in de laatste trein kon stappen. Daar heeft hij even rustig kunnen overdenken hoe fijn het was dat hij die jochies een goede tijd heeft bezorgd.

Al met al is het goed om te horen dat we, na wat inmagoproblemen, blijkbaar weer erg geliefd zijn in NSV-land.

Ik richt me nu nog even tot de jongetjes: de volgende keer kun je ook even mailen naar dispuutarena@hotmail.com als je een rondritje wilt maken met een lid. Dan hoef je ook je politiekleding niet aan te doen, hoewel ik dat vroeger ook wel een leuk spelletje vond.

Met Areanautelijke groet,

J.G. van der Schoot

h.t. President

J
JC vrije val 23/12/2004 10:04
Na een prima nachtrust begeef ik mij weer eens op het forum.

Hoe ironisch dat iemand uit de petoet meegenomen is. Ik had ervoor kunnen kiezen om niet terug te keren naar mijn cel in de petoet, de rest van mijn leven te slijten in Paraquay of een ander Zuid Amerikaans land, maar uiteindelijk wil iedereen terug naar Rotterdam. Op dat kleine laantje ergens in de weilanden tussen Gouda en Bodegraven fluisterde Hermes mij een aantal wijze woorden in en kreeg ik vleugels. Met de laatste trein kon deze soepele rover toch nog aansluiting op het nachtnet vinden. Dat kan alleen in Rotterdam! En zo liet een Areanaut in de sheit toch weer zien dat hij sneller, slimmer, intelligenter en beter dan zijn vriendjes uit A'dam, Utrecht of Leiden is. Ik denk dat het zuurste gedeelte van dit akefietje is dat ik een kwartier op het station van Leiden moest wachten. Zoals jullie allemaal weten haat ik deze stad en kan het ik niet goed vinden met de wijven aldaar. Voor nu een goede dag en zo zie je maar; vertrouw nooit een joet, ze zeggen dat ze je thuis brengen, maar doen het nooit!

R
Rösch 23/12/2004 10:29
Van Wijck, mag ik U weer welkom heten in het Rotterdamsche? Zo ziet een ieder maar weer: Rotterdam blijft aan je trekken. Ik ben wel benieuwd welke broekpoepers dit geflikt hebben.

Waarom eist niemand verantwoordelijkheid op voor deze actie. Zijn ze zo onder de indruk van Van Wijck dat ze zich enorm schamen voor hun actie? Ik ben nieuwsgierig.

Met Areanautelijke Groet,

Bert Johannes Diederik Ros

J
JC tvalt wel mee 23/12/2004 10:36
Ach, we wisten dat Van Wijck populair was in rotterdam, maar dat zijn faam zo wijdverspreid is dat hij door groupies meegenomen wordt.....

J
JC tvalt wel mee 23/12/2004 10:41
ik roep dan ook iedereen op om het niet over een actie of over flikken te hebben, het is toch juist lief? En ze hebben feitelijk niks gedaan, alleen een rondje met hem rijden en met hem gezellig op de foto. zoooo schattig. kom op, laten we er nou niet meer van maken dan het is. broekpoepers, inderdaad!!

S
Stroper 314 23/12/2004 12:26
Flikken of niet, ik kan niet ontkennen dat deze daad toch best aardig bedacht is, men heeft 't 'm toch maar geflikt.

Wat hier ook van zij, monsieur van wijck heeft zich tijdig de rit kranig staande gehouden en daarbij geen onverlet woord gerept, om vervolgens als de wiedeweerga weer op het thuisfront af te stevenen, zoals het een ware ArEanaut betaamt. Dat noem ik nu echte wereldklasse.

Ik ga jullie ruiken,

Stroper 314

J
JC P.E.T.N.E. 23/12/2004 12:52
Er zijn fans die hun held belagen, stalken of zelfs van het leven beroven. Je voordoen als politie en hem zo meelokken voor een ritje is bepaald inventief te noemen, waarvoor complimenten. Dat waarderen wij natuurlijk wel. Maar als jullie nu een bestuurslid of sanctus hadden.....dan had het echt wat voorgesteld. Ik heb trouwens nooit geweten dat er zoveel frustratie bestond over de:

Areanautelijke groet

L
Levi 23/12/2004 15:54
Beste Arena-vrienden,

tot mijn spijt moet ik constateren dat jullie in bravoure zijn vervallen. Iemand meenemen uit zijn eigen pand terwijl er een kerstdiner gaande is, is gewoon een mooie actie. Het zou jullie sieren als jullie dat gewoon zouden erkennen en vervolgens een nog mooiere actie zouden bedenken. Achteraf net gaan doen alsof het allemaal niets voorstelt komt een beetje jammer over. Daarbij wat hadden we dan moeten doen toen we hem hadden? Midden op de afsluitdijk zetten en hem daar in elkaar trappen ofzo? Het gaat er toch gewoon om dat hij ontvoerd is, niet meer, niet minder.

Wat betreft dat bekendmaken, dat komt vanzelf jongens, dat komt vanzelf!

L
Levi 23/12/2004 15:58
Oh en wat betreft het feit dat we de heer van Wijk hebben genomen. Dat heeft enerzijds te maken met onze naam.. En anderzijds hebben we van inside-bronnen vernomen dat hij de grootste mond heeft en dat leek ons wel zo gezellig.

H
H. Gerestein 23/12/2004 16:31
Geachte areneanauten,

Het zij toegegeven, die actie stak puik in elkaar. Dat hebben die dw's goed gedaan. Maar dat wil niet zeggen dat we voor ze door het stof gaan kruipen. Dus areanauten: hef het hoofd omhoog en recht de rug. We moeten het zien als een boemerang-effect. De boemerang komt even onze kant uit om daarna des te harder weer terug te slaan. Alleen een beetje klote, dat we nog niet weten wie die vage dw's zijn. Of hebben sommigen onzer inmiddels al vermoedens?

Met areanautelijke groet, Gerestein

H
H. Gerestein 23/12/2004 16:31
Geachte areneanauten,

Het zij toegegeven, die actie stak puik in elkaar. Dat hebben die dw's goed gedaan. Maar dat wil niet zeggen dat we voor ze door het stof gaan kruipen. Dus areanauten: hef het hoofd omhoog en recht de rug. We moeten het zien als een boemerang-effect. De boemerang komt even onze kant uit om daarna des te harder weer terug te slaan. Alleen een beetje klote, dat we nog niet weten wie die vage dw's zijn. Of hebben sommigen onzer inmiddels al vermoedens?

Met areanautelijke groet, Gerestein

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |