FORUM Forum

Forum

R
Røs 06/12/2004 15:20

Los Zand

L.S.,

Misschien is het u allen ontgaan, maar er is een heuse Arena-band in ontwikkeling. Dit kan natuurlijk niet zonder uw steun.

Graag zou ik vernemen welke songs het goed doen bij de Areanauten, natuurlijk ook bij minder verlichte personen, zodat we een stampend repetoire kunnen opbouwen.

Zijn er nog muzikanten die nog een flink muzakje kunnen meedreunen? Meldt u dan aan!

Ik zie graag uw reacties tegemoet,

Met Areanautelijke Groet,

B.J.D. Rös

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

J
JCnogmaals 23/12/2004 16:45
Die actie was natuurlijk best goed. Ik ben niet te bedonderd om dat toe te geven. Alleen wat jammer voor ze, dat ik wat sneller thuis was dan zij hadden gedacht. Maar goed ja, ze hadden me wel te grazen.

J
JCnogmaals 23/12/2004 16:45
Die actie was natuurlijk best goed. Ik ben niet te bedonderd om dat toe te geven. Alleen wat jammer voor ze, dat ik wat sneller thuis was dan zij hadden gedacht. Maar goed ja, ze hadden me wel te grazen.

T
Te voorthuis 23/12/2004 16:52
Areanauten,

Er is toch niets mis mee om een goede actie als zodanig te prijzen? Dat betekent nog geen knieval voor de vijand. Per slot van rekening kon Caesar het ook waarderen dat de jonge Brutus op achtjarige leeftijd voor het eerst zijn zwaardje in een stropop stak.

Groet, Te voorthuis

J
JC P.E.T.N.E. 23/12/2004 17:03
Terwijl er een kerstdiner aan de gang was? Prima, maar niet dat van ons, dus dat is niet iets om trots op te zijn, verder: leuk gedaan, wij zijn helemaal niet vies van dit soort zaakjes..... En die afsluitdijk, dat was mooi geweest!!! Niet in elkaar trappen natuurlijk, maar verder..... En ten slotte.... Van Wijck heeft een grote bek, maar nou niet bepaald de grootste. Iemand in functie had meer pijn gedaan, zo is dat nu eenmaal....

Maar nogmaals: keep up the good work!!

R
Rös 23/12/2004 17:05
Geachte Areanauten,

Ik sluit me aan bij wat te voorthuis zegt. Laten we gewoon er wat op verzinnen en die kerels hun vet geven. Maar geachte vrienden, ik baal er wel een beetje van dat ik mijn topic over muziek nu wel kan vergeten. Daarom roep ik u op om vooral ook daar op te reageren.

Met areanautelijke groet, J.B.M. Rös

S
Stuart 23/12/2004 17:11
Rös,

Je moet niet zo zitten miepen over die muziek van je. Zo'n actie is natuurlijk van een veel grotere importantie. Je loopt natuurlijk nog niet zo lang mee, maar inmiddels al wel zo lang dat je dat zou moeten kunnen begrijpen.

ML

J
JC P.E.T.N.E. 23/12/2004 17:38
Maar om iemand op zijn vet te kunnen geven moet je wel weten wie het is...... Dus als die gozertjes zich willen melden....dan kunnen we even laten zien hoe je een echt brute actie neerzet. En dan moeten ze niet ineens gaan navigaat-janken over naastenliefde, en vrede en grenzen want oorlog is oorlog en met Arena valt niet te spotten.

L
Levi 23/12/2004 17:42
Dat gekweel over een persoon in functie ontvoeren spreekt ons niet zo aan. Wij denken niet zo formeel zoals jullie (probeer je corporale regeltjes maar op te leggen aan je eigen vrindjes of aan je vrouwtje later). We hebben gewoon de gast die WIJ de grootste klootzak vonden ingeblikt. Dat is uiteindelijk wat telt natuurlijk. Het is een zaak van een geheel andere orde dat JULLIE iemand anders de grootste klootzak van jullie eigen dispuut vinden. Ik zou zeggen: ros die gewoon in groepsverband af en laat ons erbuiten.

Overigens viel het met de heldhaftigheid van jullie vrindje inderdaad wel mee. We hebben hem als een lam ter slachting geleid. Als een schaap dat stom is voor zijn scheerders, zo durfde hij zijn pruilmondje niet open te trekken om te protesteren. Daarom hebben we het plan afsluitdijk maar laten varen. Een kind laat je nu eenmaal niet te lang alleen in het donker.

Hetleek er dus op dat we onszelf vergist hadden in de grootste klootzak. Misschien dat jullie er toch een beter zicht op hebben dan wij. Maar goed, wij geloven inmiddels in het spreekwoord: blaffende honden bijten niet, of anders: bij een grote bek (jullie geven immers toe dat hij een grote bek had) hoort een klein hartje.

Veel sterkte de komende tijd,

Levi

J
JC P.E.T.N.E. 23/12/2004 17:46
Of hebben jullie gewoon de eerste gepakt die jullie tegen kwamen c.q. degene die thuis was? Zonder de visie achter jullie actie te betwijfelen hoor, het blijft "smart playing", maar een klootzak-analyse zoals je die nu suggereert lijkt me wel wat ver gezocht.... En ik ben blij te horen dat Van Wijck zich gedragen heeft, hij heeft soms nog wel wat last van driftbuien.....goed dat hij zich daarin getraind heeft!!

J
JC dood aan de bio's 23/12/2004 18:19
Dood aan de stinkende bio's!!!

K
kees 23/12/2004 18:19
Feuti,

Na al dit gebrabbel te hebbben gelezen, kan een kleine reactie mijnerzijds niet uitblijven. Ik vraag mij terdege af waarom mijn dispuutsgenoten (jonge honden) hierop reageren. Heren spreek niet over een actie, maar voer er gewoon eentje uit en zorg er dan voor dat het zo zuur is dat men het voortaan uit het hoofd laat een areanaut mee te nemen. Als jullie nog vragen hebben over hoe je een kakkend zure cessie neerzet dan kunnen jullie altijd even bellen.

Areanautelijke groet,

Kees de Beuker

h.t. oujde poep

B
basta 23/12/2004 21:16
En daarmee is het laatste woord hierover gezegd stel ik voor!?

D
DINA's WREKERS 24/12/2004 14:17
Tom, we wisten je te vinden.

Arena, we weten jullie te vinden.

We zullen jullie altijd weten te vinden.

C
Commissie Grijpbaar 24/12/2004 16:15
Als de Commissie die zich inzet voor een meer openhouding van Arena(auten) richting het buitenland kan ik zo langzamerhand concluderen dat Arena vorderingen maakt!! Waar voorheen enkele de vijf bruutste baazen van het jaar het spel begrepen (http://www.disputenloop.nl) citeren boertjes uit amsterdam heden: "Arena, we weten jullie te vinden." !!

J
JBM 24/12/2004 16:55
Kan het nog leuker Kees de Beuker? Een kakkend zure cessie, wat bedoel je daar nu eigenlijk mee? Je bedoeld waarschijnlijk een kakkend zure sessie, maar dan moet je dat wel zo opschrijven, want nu staat er heel iets anders. Cessie is een juridische term voor de overdracht van een vordering, zie je.

Een beetje aandacht voor de juiste spelling van de Nederlandse taal kan geen kwaad, zeker niet wanneer je een ouderejaars bent. Zucht...

Met areanautelijke groet,

J.B.M. Rös

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |