In '96 is het Arena bestuur nog even gebeld door van Praag; 'of het ok was, dat we het stadion naar jullie vernoemen'. We hebben daar toen niet zo moeilijk over gedaan. Arena zelf bestond toen al een kleine tien jaar. Dus ga maar lekker achter je duralexje met melk zitten, want jullie bestaan tien maanden daar in Zwolle en ik ben ook niet bijzonder trots om dat mijn vriendjes te vertellen.
Ontzettende leidsche frust! In het begin dacht ik nog dat jullie een paar mooie bazen waren daar in leiden, met gekke sikjes, maar ik begin daar een beetje aan te twijfelen. Vrouwen houden nou eenmaal van slimme, snelle, intelligente en mooie bazen. Als je dat niet bent, moet je misschien nog een paar mensen gaan ontvoeren. Dan word je van no-no, al snel een raar roze olifantje, daaahaag!
En eerlijk is heerlijk, ik was gister iets minder snel, slim en sterk, waardoor ik met een stuk glas in m'n hand, bloedend op de eerste hulp aankwam. Maar dan ben ik altijd nog een mooiere baas dan wie dan ook in leiden, natuurlijk.