FORUM Forum

Forum

J
Jasper van der Schoot 09/01/2005 21:21

Greetings from the UK

Opdat ik niet verzake doch mijn das overal drage ter meerdere glorie van het roemruchte Arena. Het zit mij nu eenmaal in het bloed. Met de meest warme Arenautelijke groet vanaf de andere zijde van dezelfde oceaan,

De Uwe

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

J
J.G. van der Schoot 11/02/2005 16:09
Geachte Dispuutsgenoten,

Op deze wijze wil ik U allen een onvergetelijk mooi gala toewensen. In het bijzonder wil ik deheer Mac Lean succes wensen. En deheer Van Wijck en deheer Verheul: "if you sing, sing good". Ook wil ik U laten weten dat ik het nog steeds erg goed maak. Een weekendje Schotland afgelopen weekend, inclusief een uitgebreid onderzoek naar de Whiskey aldaar en een theaterbezoek in Statford upon Avon, geboorteplaats van Shakespeare vormden enkele hoogtepunten van afgelopen week. Al met al blijft het natuurlijk wel spijtig om op het gala afwezig te zijn.

Met de meest hartelijke Areanautelijke groet,

J.G. van der Schoot

S
Stuart 13/02/2005 15:09
Mijnheer van der Schoot,

hartelijk dank voor dit hart onder de riem, uw en onze verwachtingen zijn ruimschoots verwezenlijkt: het was een prachtig gala! De boot voer gestaag richting Zalmhuis, en wie nog stiekem op het dek geklommen is kon daar onder het genot van een kurkgeld-vrije fles champagne van dhr Verheul genieten van een steeds meer in de schemering verkerend Rotterdam....locatie Zalmhuis spreekt natuurlijk voor zich!

Iedereen hartelijk dank voor uw aanwezigheid.

Areanautelijke Groet,

JSF

PS: Gelukkig hebben we de foto's nog; waar zijn die eigenlijk ?

F
frits spits 13/02/2005 18:08

J
JC vrije val 15/02/2005 12:10
If you sing, sing good! Dat geld toch eigelijk voor alles in het leven. Die 'jamaar' mentaliteit hebben we bij Arena nooit gehad.

Oh, even een kleine wijheid voor de rest van de maand: 'wise guys cary their money in a role, big money on the inside, small money on the outside' Hoewel onze questor geloof ik alleen maar uit is op de small money met zijn eeuwige gedroeftoeter om kurkgeld. Hahaha, stop die kurk maar lekker in je derriere!

J
JM 16/02/2005 23:04
Kieks Stralend: http://www.nsr.nu/forum/viewtopic.php?t=153

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |