FORUM Forum

Forum

C
Chicane boy 10/03/2006 22:50

Een leuke associatietopic

Terwijl de 't oudste in Leiden zich flink in de nesten heeft gewerkt, omdat een paar septemberleden klagen over een paar laffe vlakken van het bestuur, Nederland geteisterd wordt door regen en sneeuw, is er dan toch een klimaatsverandering (?), hoor ik mooie verhalen, die mijn via het wereldwijde web bereiken. Knapperige sjaarzi bestormen het land, drukken hun stempel op menig gala, geen feestje is veilig voor deze heerschappen. Andere Areanauti trekken de skipuli aan en genieten van hun welverdiende rust in oorden als St Moritz en Saas-Fee of het nieuwe skigebied voor de jetset Geilo. Maar de winter spoedt zich ten einde, en alleen oud Areanaut Van Leeuwen zal nog een keer eind april in Zwitserland gaan gletsjer skien, vandaar mijn vraag: Wat houdt u op dit moment bezig?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

W
Werkgever van Jan 23/03/2006 12:18
Laat van je hooooren

C
Clubje Konijn 23/03/2006 18:13
hee werkgever van jan,

ik heb gehoord dat je een beetje verzot bent op knackebrod?

doe H.C. de groeten van clubje konijn.

G
Gerestein 23/03/2006 21:45
LaZaRus bloedserieus? Of louter een tijdelijke periode?!

L
LaZaRuSsjaars 24/03/2006 11:03
Beste Arenauten,

Deze vrijdagmorgen kom ik nietsvermoedend op het forum van jullie dispuut. En wat schetst mijn verbazing? Niets minder dan een heuse LaZaRuS hype..

Ik denk dat jullie toch hier en daar wat frustie zijn, want denk ik aan het mooiste dispuut van NSR, dan denk ik aan:

A
Antilope 24/03/2006 11:22
Je bent niet wijs!!!!!!!!!!!!!

W
Werkgever van Jan 26/03/2006 13:26
Hee Clubje K,

De Wasa's zijn als vanouds niet te versmaden, ik doe er morgen denk ik wat rucola op! Grutjes wat een pret....

HC rules en meer van dat,

Werkgever van Jan

G
Gerestein 29/03/2006 13:36
Roel, decadente k*tstudent: een fantastische tijd in Rome toegewenst!

Geniet van dat heerlijke Italiaanse lentezonnetje, de immer goedgemutste chica's, de fijne espresso's en natuurlijk van dat foto-moment voor het Colosseum. Wij willen die das zien!!

Z
Zoutendijkio 29/03/2006 23:35
dank Gerestein! das zit uiteraard al ingepakt en net van de familia begrepen dat ons hotel praktisch naast het Colosseo ligt! Zal kijken of er nog wat zand los ligt...

Zal aan je denken als de espressootjes worden weggetikt en de gelataria wordt bezocht!

Ciao bello!

S
Stuart 30/03/2006 14:41
Caramba, gaat onze de schatbewaarder gewoon naar de plaats der plaatsen!

Btw: let op de souvernirverkoop rond het colloseum, misschien leuk om nog enkele arena-relikwieën te confisceren?

MAG,

Stuart

B
Bundi 30/03/2006 17:23
Komt de legendarische 'prikker' van onze schatjesbewaarder daar ook niet vandaan?

G
Gerestein 30/03/2006 18:46
Bundi, gladde broker dat je er bent;

heb jij in die prikker-toko vroeger geen pennen proberen te verkopen?! haha!

Ik pleit voor meer interne grappen (lees: leedvermaak) op het Arena forum!

W
Werkgever van Jan 02/04/2006 20:24
Is de heer van Wijk al weergaloos met zijn bek op de soos gesignaleerd?

C
Clubje Konijn 03/04/2006 10:33
Van Wijk nog steeds niet gesignaleerd op de soos of in de petoet! Maar we houden vol!

K
Koos Werkeloos 04/04/2006 10:43
Volgens inside info is het Dies 2006 thema uitgelekt! Nou, ik ben benieuwd!

V
Vanderscheut 11/04/2006 13:59
Het wordt hoog tijd dat deheer Van Wijck weer eens de cover van een glossy magazine siert...om als OPA (OPA hyves hoog!) maar een postertip te geven....

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 123
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |