FORUM Forum

Forum

C
Chicane boy 10/03/2006 22:50

Een leuke associatietopic

Terwijl de 't oudste in Leiden zich flink in de nesten heeft gewerkt, omdat een paar septemberleden klagen over een paar laffe vlakken van het bestuur, Nederland geteisterd wordt door regen en sneeuw, is er dan toch een klimaatsverandering (?), hoor ik mooie verhalen, die mijn via het wereldwijde web bereiken. Knapperige sjaarzi bestormen het land, drukken hun stempel op menig gala, geen feestje is veilig voor deze heerschappen. Andere Areanauti trekken de skipuli aan en genieten van hun welverdiende rust in oorden als St Moritz en Saas-Fee of het nieuwe skigebied voor de jetset Geilo. Maar de winter spoedt zich ten einde, en alleen oud Areanaut Van Leeuwen zal nog een keer eind april in Zwitserland gaan gletsjer skien, vandaar mijn vraag: Wat houdt u op dit moment bezig?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

J
Juud 12/04/2006 03:42
Hoi... ik dacht, laat ik het forum eens opleuken aangezien er niet veel meer gebeurd, naar mijns inziens...

Dus bij deze:

en dan voor nu...

slaap lkkr!!

J
Juud 12/04/2006 04:03

D
Dirk 12/04/2006 10:12
nou nou wat een drukte weer op het forum! de chickies uit utrecht zijn terug! En van der Schoot, als het goed is hangt de nieuwe diesposter al in van Citter!

Bovendien is hij uiteraard ook op hyves te vinden!

S
Stuart 12/04/2006 14:47
Heeft Juud de koning pauper trofee mogen winnen dit jaar? Grutjes ik ben zó benieuwd....

H
Herr de Goeij 14/04/2006 12:35
Boekentip via Lennert de Kool:

Het Boek in bedrijf - Larry Burkett

http://wwwnl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start?Ntk=nl_books&Nty=1&Section=BOOK&Ntt=boek+in+bedrijf&submit.x=4&submit.y=7

MAG,

Herr de Goeij

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 123
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |